Nejčastěji pokládané dotazy

Je nákup přes internetový obchod Pandoo.cz bezpečný?

Ano, je. Intenetový obchod Pandoo.cz splňuje veškeré obchodní a právní podmínky pro svou činnost. Dbáme na dobré jméno našeho obchodu a naší vizitkou jsou spokojení zákazníci a kladné reference.

 

Jak mám zboží objednat?

Produkty které si u nás chcete zakoupit stačí kliknutím na ikonu "Přidat do košíku" zobrazenou u každého produktu, vložit do Vašeho nákupního košíku. Dokončit nákup poté můžete kliknutím na ikonu "košík" zobrazenu v pravém horním rohu obrazovky. Zde v nákupním košíku kliknutím na ikonu "Pokladna" postupně dokončíte Vaší objednávku. 

Jak mohu objednávku zaplatit?

Můžete si zvolit z několika způsobů úhrady ceny za Vaší objednávku. Internetový obchod Pandoo.cz Vám nyní nabízí možnost úhrady bankovním převodem, platbu kartou nebo Apple pay.

Jaká je cena dopravy?

Snažíme se udělat nákup zboží u nás atraktivní, a proto všechny objednávky doručujeme našim zákazníkům zcela zdarma!

Kdy mi zakoupené zboží doručíte?

Zpravidla veškeré objednávky doručujeme do 10-ti až 30-ti dní od zakoupení. Naši dodavatelé jsou z celého světa, zejména pak USA, Číny, Francie, Španělska, proto doba doručení je delší než obvykle. Jsme si tohoto vědomi a proto nabízíme zákazníkům pouze atraktivní produkty za skvělé ceny a doručení je vždy zdarma.

Mohu zakoupené zboží vyměnit či vrátit?

Ano můžete. Veškeré zboží a produkty zakoupené přes internetový obchod můžete bez udání důvodu do 14-ti dní vrátit prodejci. Po uplynutí této doby může náš zákazník využít naší služby "Jednoduchá reklamace" a dohodnout se s námi na náhradním plnění objednávky, výměně zboží či vrácení peněz.

Dorazilo nám zboží které se liší od obrázku na eshopu.

Může se stát, že produkt který obdržíte od dodavatele, se bude lišit barvou či typem. V případě jakékoliv nespokojenosti našich zákazníků s dodaným zbožím vyřešíme vše rychle v rámci naší služby "Jednoduchá reklamace". Stačí nám zaslat reklamační formulář a zboží vám vyměníme nebo vám vrátíme peníze.

Přišla mi pouze část zboží z mé objednávky. 

Stalo se tak proto, že máme několik různých dodavatelů a každý odesílá své zboží zvlášť. Proto vaše objednávka může přijít v několika zásilkách. pokud vám i po několika dnech část zásilky stále chybí, obraťte se na nás a zásilku dohledáme. 

Kontaktovala mne celní správa s výzvou o proclení zásilky.

V tomto případě nám zašlete na email obchod@pandoo.cz tuto výzvu o proclení a doplatek za clo či DPH vám po domluvě zašleme na bankovní účet, vy jej pak uhradíte celní správě. Tato situace nastává pouze asi u 2% objednávek.

Pokud se chcete na cokoliv jiného zeptat, napište nám Váš dotaz na  email obchod@pandoo.cz

Děkujeme, Pandoo.cz